Request for reassessment

If you feel that you or your company does not have to pay the radio and TV fee, you can request a reassessment.

You may request a reassessment at My pages. You can also telephone our Customer Service, daytime, at 0771-91 00 04.

Radiotjänst will investigate the case and when the investigation is done, we will send you a written decision. Invoices must be paid during the time you are waiting for the decision (15 § The Act on Financing of Radio and Television in the service of the public). The reassessment decision can be appealed in written form via Radiotjänst to the County Administrative Court of Norrbotten.

Radiotjänst must receive your request for reassessment within four (4) weeks after which the radio and TV fee was to have been paid. If the request for reassessment comes too late, we will only change the decision if it is obviously incorrect.

Varning för falska tv-reparatörer

I Göteborgsområdet förekommer det falska tv-reparatörer som bl.a. uppger sig komma från Radiotjänst. Personerna har besökt hushåll och uppmanat till betalning med kontokort. Radiotjänst kräver aldrig direktbetalning för radio- och tv-avgiften och utför ej heller tv-reparationer.

Customer service

 
 

Open weekdays 9.00 to 17.00.

 
 

0771-91 00 04

 


Tel. switchboard: 0980-750 00
Fax: 0980-751 90
You can also use our
contact form
 or log on to our
e-service My pages

Public service leaflet

Public service leaflet with information from Radiotjänst, SVT, SR and UR. (pdf)

Programs

Vilka blir Sveriges bästa atleter?

Tävlingsunderhållning där krafterna mäts i atletiska utmaningar.

P4 Dokumentär – ”Ta oss båda”

En berättelse om systerskap, överlevnad och en mycket fördelaktig baddräkt.

Familjen - tankar om hur livet kan levas

Möt en mängd familjer med olika tankar om hur livet kan levas.

More from us

Work at Radiotjänst

Job openings at Radiotjänst. Is there something that suits you?

Public service leaflet

Public service leaflet with information from Radiotjänst, SVT, SR and UR. (pdf)