Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om hur vi använder cookies.

Kundservice

Vår kundservice når du genom telefon eller fax, vårt kontaktformulär här på webben eller genom att skriva ett brev.

Ha ditt kund- eller personnummer till hands när du kontaktar oss. Observera att om ditt ärende gäller en annan person kan vi även behöva en skriftlig fullmakt. Du kan fylla i, skriva ut och skriva under en blankett för fullmakt och skicka den till oss.

Adress

Postadress:
Radiotjänst i Kiruna AB,
981 80 Kiruna

Besöksadress:
Radiotjänst i Kiruna AB,
Österleden 21, 981 80 Kiruna

Handläggningstider för begäran om omprövning
Vi handlägger ärenden i den ordning de kommer in till oss. Ungefärlig handläggningstid för en begäran om omprövning till dess att vi kan ta ett beslut är mellan 4-6 veckor. Om något är oklart i din begäran om omprövning och om vi behöver få fler uppgifter från dig kan det bli så att vi kontaktar dig.

Gör det själv!

Mina sidor kan du göra dina ärenden när det passar dig. Här får du tillgång till smarta och praktiska tjänster som kan underlätta din vardag. Bland annat kan du se dina fakturor, ändra sista betalningsdag och lägga upp en betalningsplan för din radio- och tv-avgift.

Börja betala radio- och tv-avgift

Anmäl ditt innehav av tv-mottagare direkt här på webben, ring 0771-91 00 04 eller SMS:a NY följt av mellanslag och ditt personnummer till 720 80.