Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om hur vi använder cookies.

Kundservice

Vår kundservice når du genom telefon, chatt eller vårt kontaktformulär här på webben. Du kan även skriva ett brev.

Ha ditt kund- eller personnummer till hands när du kontaktar oss. Observera att om ditt ärende gäller en annan person kan vi även behöva en skriftlig fullmakt. Du kan fylla i, skriva ut och skriva under en blankett för fullmakt och skicka den till oss.

Adress

Postadress:
Radiotjänst i Kiruna AB,
981 80 Kiruna

Besöksadress:
Radiotjänst i Kiruna AB,
Österleden 21, 981 80 Kiruna

Handläggningstider för begäran om omprövning
Vi handlägger ärenden i den ordning de kommer in till oss. Vår ambition är att starta handläggningen och fatta beslut i ditt ärende senast inom 4-6 veckor från att vi tagit emot din begäran om omprövning. 

Mina sidor kan du bland annat se dina fakturor samt ändra adress etc. 

Riksdagen har beslutat att ersätta den nuvarande radio- och tv-avgiften med en allmän public service-avgift från och med den 1 januari 2019. Läs mer här.