Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om hur vi använder cookies.

Mina sidor

På Mina sidor kan du göra flera olika ärenden själv direkt på webben.

Vad du kan göra på Mina sidor

  • Ändra uppgifter om din adress, e-postadress och telefonnummer
  • Registrera en familjemedlem till hushållets radio- och tv-avgift
  • Se dina fakturor
  • Ändra sista betalningsdag, betalningssätt eller antal betalningstillfällen
  • Begära anstånd eller dela upp betalningen med en betalningsplan
  • Avanmälan i samband med flytt eller när den avgiftsbetalande har avlidit
  • Ansöka om autogiro (om du loggar in med e-legitimation)

Du loggar in på Mina sidor med BankID/Mobilt BankID

Observera! Från och med den 20 maj 2018 kan du av säkerhetsskäl endast logga in på Mina sidor med BankID/Mobilt BankID. Tidigare var det möjligt att logga in även med kundnummer. Har du inte BankID/Mobilt BankID är du välkommen att kontakta Kundservice på 0771-91 00 04 så får du hjälp med ditt ärende.

BankID är en e-legitimation som du använder när du behöver styrka din identitet på internet. Du beställer ditt BankID hos din internetbank. Du behöver också installera BankID säkerhetsprogram/-app som behövs för att ditt BankID ska fungera. (OBS! Om du är ny kund hos Radiotjänst aktiveras mobilt BankID då den första fakturan skickas.)

Logga in på Mina sidor här.

Första gången du registrerar dig på Mina sidor behöver du fylla i din e-postadress. 

Du loggas ut automatiskt från Mina sidor efter 20 minuters inaktivitet.

Säkerhet och personuppgifter

När du är inloggad/loggar in på Mina sidor, skickas all information mellan webbplatsen och din dator krypterat med internetkrypteringen SSL. Detta innebär att ingen annan än du själv kan ta del av informationen som skickas. Du kan läsa mer om säkerhet och personuppgifter från länken personuppgifter i foten på den här sidan.